Thursday, March 10, 2016

Hate/Love


Few days ago I made some pictures for a client. I bought some flowers, but since the palette was mostly red/orange/yellow, I had to buy something with these colors.
And {a part from yellow} I kind of hate these colors in my home, they make me nervous and I find them irritating. I so decided to use my pale pink vases and add some nice little pink flowers for a more delicate contrast. Much better! 
Do you want to play a game? Apparently Enea is like mommy, can you find the two pictures where he joined the styling?


Qualche giorno fa ho fatto alcune foto per un cliente. Ho comprato dei fiori, ma dal momento che la palette era per lo più dominata da rosso/arancione/giallo, ho dovuto comprare qualcosa con questi colori.
E {a parte il giallo} io odio questi colori in casa mia, mi fanno innervosire e li trovo irritanti. Quindi ho deciso di usare i miei vasi rosa pallido e aggiungere alcuni piccoli fiori rosa per un contrasto più delicato. Molto meglio!
Vi va di fare un gioco? Apparentemente Enea è come la mamma, riuscite a trovare le due immagini dove si è unito allo styling?



Picture styling: Ilaria Chiaratti for 
IDA Interior LifeStyle, 2016.
All images of this post are styled & shot by me. 
Thank you for sharing/ linking / pinning with love & care.

No comments:

Post a Comment