Thursday, December 10, 2015

IDA interior lifestyle on Casa Facile décor dec. 2015


It's always a great pleasure and a great achievement when I see my pictures published.
I still remember the first time I saw one of my pictures published on my favorite italian magazine, Casa Facile, more than five years ago. The emotion is still the same, now even more because it's my full time job and I always push myself to do a great work, when I shot stories or when I make a DIY. In these years my knowledges are grown, my skills are improved and my competencies are on a new, mature level.
These are the new diy I prepared for the december edition of Casa Facile décor: four lovely projects for a colorful and funny Christmas. A wall decoration, a pom pom garland, a mug cover with the stand and a stool cover. 
I'm really pleased, they are exactly how I imagined!


È sempre una grande soddisfazione e un grande piacere quando vedo le mie foto pubblicate.
Ricordo ancora la prima volta che ho visto una delle mie foto pubblicate sul mio giornale italiano preferito, Casa Facile, più di cinque anni fa. L'emozione è sempre la stessa, ora ancora di più visto che è il mio lavoro a tempo pieno e mi impegno al massimo per fare un ottimo lavoro, sia quando scatto storie o quando realizzo un fai da te. In questi anni le mie conoscenze sono aumentate, le mie capacità sono migliorate e le mie competenze sono su un nuovo e più maturo livello.
Questi sono i nuovi fai da te che ho preparato per l'allegato décor di dicembre di Casa Facile: quattro deliziosi progetti per un Natale colorato e divertente. Una decorazione da appendere al muro, una ghirlanda di pom pom, un copri tazza con sotto tazza e un copri sgabello.
Sono davvero contenta, sono esattamente come li avevo immaginati! 
Un grazie speciale a Casa Facile che continua a credere in me. 


Picture styling: Ilaria Chiaratti for 
IDA Interior LifeStyle, 2015.
All images of this post are styled & shot by me. 
Thank you for sharing/ linking / pinning with love & care.

No comments:

Post a Comment