Monday, November 2, 2015

IDA crochet kit


After a year the first three crochet kits are finally available in my Etsy shop!
Well, I started to plan this new project when I was 8 month pregnant, so I had to stop for a while to take care of me and Enea ;)
And here we are: the filet baby blanket, the ripple pattern baby blanket and the cowl are available as a kit in both languages, english and italian.

The kits include:
* the PDF pattern {instructions and detailed photos}
* yarn Annell from my shop
* Clover premium quality hook {optional}
The yarn is suggested by me, but 100% customizable by you, choosing the one available in my shop {just keep in mind to order the same amount and the same type}.

I think it's a lovely idea for Christmas, don't you think?
Crochet rocks ;)


Dopo un anno i primi tre crochet kit sono finalmente disponibili nel mio negozio Etsy!
Beh, ho iniziato a pianificare questo nuovo progetto quando ero incinta di otto mesi, quindi mi sono dovuta fermare per un po' per prendermi cura di me ed Enea ;)
Ma ora eccoci qui: la copertina a filet, la copertina a zig zag e il collo sono disponibili come kit in entrambe le lingue, inglese e italiano.

I kit includono:
* Il modello PDF {istruzioni e foto dettagliate}
* Filato Annell del mio negozio
* Uncinetto Clover {opzionale}
Il filato è suggerito da me, ma personalizzabile al 100% da voi, scegliendo tra i colori disponibili nel mio negozio {basta tenere a mente di ordinare la stessa quantità e lo stesso tipo}.

Penso che sia una bella idea per Natale, che ne dite?
L'uncinetto spacca ;)


CLICK HERE to see the kit in my Etsy shop







No comments:

Post a Comment